Википедия сиа: Недопустимое название | Sea of Thieves вики

Mezzosoprano — Wikipedia, la enciclopedia libre

Mezzosoprano o mesosoprano [1] ​ es la voz media que se encuentra por debajo de la soprano y por encima de la contralto entre los registros humanos.

El término se usa también para designar a la persona que canta con esta voz. Se trata de un término italiano, que significa medio-soprano o casi-soprano. Se рассматривает дие ла голос де сопрано себе encuentra englobada dentro де ла голос де меццо-сопрано. Esta situación superalto, en lugar de ser un conveniente, le allowe acometer ornamentos vocales muy complicados. Es уна воз де тембр rotundo у ligeramente más могила дие ла-де-ла-сопрано.

Индекс

  • 1 Tesitura
  • 2 типа меццо-сопрано
    • 2.1 Лигера меццо-сопрано
    • 2.2 Лирика меццо-сопрано
    • 2.3 Драматическое меццо-сопрано
  • 3 Реперторио
  • 4 Виза тамбьен
  • 5 ссылок
    • 5. 1 Примечания
    • 5.2 Библиография
  • 6 Enlaces externos

Тэситура меццо-сопрано.

Сегун-эль- Гарвардский музыкальный словарь , la tesitura de mezzosoprano se extiende desde un la 3 a un fa 5 .

Types de mezzosoprano[editar]

Mezzosoprano ligera[editar]

La mezzosoprano ligera является эквивалентом драматического сопрано , pero con más agilidad. Debe Estar Capacitada пункт Resolver орнаментос auténticamente virtuosos.

Лирика меццо-сопрано[править]

Ла Лирика меццо-сопрано эс уна воз против лос могил reforzados, equiparable а-ля лирика сопрано , против capacidad пункт вибрато Rápido у perfectamente controlado у ла agilidad эн лас escalas у арпеджио. A las mezzosopranos líricas con un repertorio especializado en las óperas de Rossini, también se las denomina como mezzosopranos rossinianas, aunqueterpreten papeles de otros compositores.

Ejemplos de mezzosopranos liricas сын: Ла Летона Элина Гаранча (Эль барберо де Севилья), Ла Эспаньола Кончита Супервиа (в роли Розины в El barbero de Sevilla de Rossini), las también españolas Teresa Berganza (como Sesto en La clemenza di Tito de Mozart) y Maria Elena Iglesias (como Flora Bervoix en La Traviata de Verdi), la italiana Cecilia Bartoli ( como la Cenicienta en La Cenerentola de Rossini), la estadounidense Frederica von Stade, Marilyn Horne que revivió las óperas de Rossini.

Драматическое меццо-сопрано0006 es una voz mucho más potente, está muy cercana а-ля сопрано Falcon francesa. Драматический пример меццо-сопрано, сын: Оралия Домингес в роли

принцессы Эболи и Дона Карлоса де Верди, Бруна Кастанья, Елена Образцова, Рита Горр, Ирен Мингини Каттанео, Долора Заджик, Ольга Бородина и Стефани Блайт.

En el repertorio de la mezzosoprano se encuentran los siguientes драматические роли: [2]

  • Амнерис, Аида (Верди)
  • Сантуцца, Cavalleria rusticana (Масканьи)
  • Кармен, Кармен (Бизе)
  • Далила, Самсон и Далила (Сен-Санс)
  • Венера, Тангейзер (Вагнер)
  • Ортруд, Лоэнгрин (Вагнер)
  • Октавиан, Der Rosenkavalier (Р. Штраус)

Véase también[править]

  • Сопрано
  • Контральто
  • Сопраниста
  • Контратенор
  • Тенор
  • Баритоно
  • Bajo (Voz)

Ссылки [Editar]

NOTAS [Editar]

  1. ↑ EL Diccionario Panhispánico de Dudas , En Sudición de 2005, Afirma Que -SeaSopran Al Al -Al. «меццо-сопрано». Panhispánico Diccionario de dudas (2005). Consultado эль 25 августа 2015 года.
  2. ↑ Роже Алье, Марк Хейлброн и Фернандо Санс Ривьер: Идеальная дискотека оперы . Планета, 1995. ISBN 84-08-01285-1.

Bibliografía[editar]

  • Аппельман, Д. Ральф: Наука вокальной педагогики: теория и применение . Издательство Индианского университета, 1986. ISBN 978-0-253-20378-6
  • .
  • Болдри, Ричард: Путеводитель по оперным ролям и ариям . Колдуэлл, 1994. ISBN 978-1-877761-64-5
  • .
  • Гроб, Бертон: Колоратура, лирическое и драматическое сопрано, том. 1 . Роуман и Литтлфилд, 2006. ISBN 9.78-0-810-80188-2
  • МакКинни, Джеймс: Диагностика и исправление дефектов голоса . Genovex Music Group, 1994. ISBN 978-1-56593-940-0
  • Пекхэм, Энн: Вокальные тренировки для современной певицы . Беркли Пресс, 2005. ISBN 978-0-876-39047-4
  • Старк, Джеймс: Бельканто: История вокальной педагогики
    . University of Toronto Press, 2003. ISBN 978-0-8020-8614-3
  • .
  • Смит, Бренда: Хоровая педагогика . Множественное число, 2005. ISBN 9.78-1-59756-043-6

Enlaces externos[editar]

  • «La voz femenina y el florecimiento de la opera Romantica» — Рафаэль Фернандес де Ларриноа
  • База данных ариев — base de datos sobre arias operísticas (на английском языке)
  • Tipos de mezzosopranos y contralto, con ejemplos en vídeo — en Operamania.com
Control de autoridades

    9 Wikimedia Proyectos
  • Дата: Q186506
  • Мультимедиа: Меццо-сопрано / Q186506

  • Идентификаторы
  • Земля: 4425470-2
  • Словари и энциклопедии
  • Britannica: url

Rock alternativ — Wikipedia

De la Wikipedia, enciclopedia liberă

(Redirecționat de la Alternative rock)

Nirvana

Sonic Youth

Arcade Fire

Rock-ul Alternativ ( Альтернативная рока ; Numit și Muzică Alternativă , Alt-Rock Sau Simplu Alternative ) Este Un Gen Al Al Muzicii Rock, Apărut în Anii 1980 și Devenit Peargii, Apărut în anii 1980 șia devenit peargi 1990. Ca gen muzical rock-ul alternativ este alcătuit in mai multe subgenuri care au luat naștere pe scena muzicii Independente începând в 1980 году, прекум гранж, брит-поп, готик-рок и инди-поп. Aceste subgenuri sunt unificate prin tributul lor față de stilul rock, care a pus bazele muzicii альтернатива в 70-х. Uneori, «альтернатива року» и fost folosit ca un termen general pentru muzica Underground в конце 80-х, а также toată muzica născută в панк-роке (включая панк-уль-инсуси, новую волну и пост-панк). Chiar dacă acest gen este fi рок, unele din subgenurile sale sunt influențate de фолк-музыка, регги, электронная музыка или джаз.

În timp ce puțini artiști, precum R.E.M. și Cure au avut succes коммерческий și au Fost recunoscuți la scară largă, multe formații de rock alternativ înii 1980 își înregistrau creațiile cu ajutorul caselor de discuri Independente și erau Popularizate prin Transmiterea gura la radio muzicii sau. Odată cu succeul înregistrat Nirvana și mișcările grunge și britpop la niceputul anilor 1990 рок-ul alternativ in intrat pe scena muzicii și astfel multe formatii au avut succes.

Почтовая служба

Напишите об «альтернативном роке» в том же духе, что и в 1990-х годах, в общем музыкальном лейтмотиве. [1] В 1979 году Терри Толкин назвал термин «альтернативная музыка» («Muzică alternativă»), а затем описал форматирование для ухода за собой.

[2] «Колледж-рок» («студентский рок») эра folosit în Statele Unite pentru a descrie muzica anilor ’80, din cauza legăturilor sale cu rețeaua de stații radio din campusuri și cu Preferințele studenților. În Regatul Unit, zeci de case de discuri de genul «сделай сам» au apărut ca rezultat al subculturii punk. După spusele unui fundator al unei astfel de case de discuri, а также anume Cherry Red, revistele NME и Sounds au început să publice topuri numite «альтернатива topuri», bazate pe numărul de vânzări. Первоначальный национальный уровень, базовый нумерационный дистрибутив, установленный Indie Chart, впервые опубликованный в январе 1980 г. ; imadiat și-a atins scopul de ajuta casele de discuri. La acea vreme, термин «инди» эпоха фолиант пентру и независимое распространение музыки.
[3]
В июне 1985 года, deja ajunsese sa definesca altceva, mai precis un gen de muzică de sine stătator, sau un grup de subgenuri, mai degrabă decât simpla distribuție Independentă. [4]

Folosirea denumirii de «alternativ» pentru a descrie rock-ul își are originile la mijlocul anilor ’80; [5] la acea vreme, denumirile din industria muzicală pentru muzica avangardistă erau «новая музыка» («muzică nouă») и «постмодернистский», indicând noutatea, соотв. [6] Persoanele Care au lucrat ca DJ-i și promotori în anii ’80 susțin că termenul își are originile în muzica stațiilor radio FM americane din anii ’70, care au jucat rolul unei альтернативный mai progresiste față de 40ele «Top «, prin transfererea melodiilor mai lungi și oferind DJ-ilor mai multa libertate în selecția muzicii. După spusele unui fost DJ și promotor, «Cumva acest termen de ‘alternativ’ a fost redescoperit și redefinit de radiourile studențești înii ’80, fiind aplicat muzicii post-punk, indie, sau oricărui gen de muzică андеграунд».

[7] La început, se referea intenționat la artiștii rock independenți care nu erau influenți de «baladele Heavy Metal, Curentul New Wave Rarefiat» и «Hit-urile dance pline de energie». [8] După cum avea să urmeze, această expresie avea să cuprindă genurile New Wave, поп-музыка, панк-рок, пост-панк, нойз-рок, иногда рок-инди, toate acestea putâand fi găsite în repertoriul radiourilor Comerciale «alternative» американский шум в океане, precum KROQ-FM, в Лос-Анджелесе. Denumirea «alternativ» и câștigat chiar mai multă Popularitate succesului succesului Festivalului Lollapalooza, pentru Care Fondatorul Festivalului Si totodată liderul formatiei Jane’s Addiction, Perry Farrell, определенный термин «Альтернативная нация» («Națiune Alternativă»). La sfârșitul анилор ’90, определение s-a ingustat din nou. В 1997 году Нил Штраус де ла
The New York Times
определил альтернативный рок-ul ca «рок cu o latura ‘жесткий’, distins prin acorduri de chitară ‘хрупкий’, вдохновляющий de anii ’70».

Moonlander, Lee Ranaldo, Sonic Youth & Moodswinger, Liars

«Рок-альтернатива» это, главное, одно из основных направлений музыки андеграундной музыки, născută în zorii punk rock-ului, la mijlocul anilor ’80. [9] În decursul historiei sale, acesta s-a definit преобладающий din cauza respingerii Comercialismului muzicii de succes. Formațiile альтернативный эль anilor ’80 cântau, в целом, в Cluburi Mici, Inregistrau pentru случай де Disuri Independente și себе популяризовать прин gura lumii. [10] Asftel, который существует как один из музыкальных стилей, в котором есть определенный рок-уль-альтернативный ансамбль. Sunetele variază де ла acelea «murdare» але Genului гранж пана ла Sonorul сумбру аль готик-рок-улуи, și де «Revivalism-ul» chitarelor Genului Britpop пана ла falsitatea stilului де аль twee поп-улуй. Mai des decât în ​​alte tipuri de rock, de la intrarea rock-ului pe scena muzicii de succes, în anii ’70, versurile acestui gen muzical tind să se refere la subiecte de natură socială, precum abuzul de droguri, депрессия, экология. [10] Atracția către aceste versuri s-a dezvoltat ca o reflecție asupra greutăților financiare și sociale din Statele Unite și Regatul Unit, начиная с ’80 и ​​заканчивая ’90. [11]

  • Панк-рок
  • Пост-панк
  • Новая волна
  • Хардкор-панк
  • Альтернативный танец
  • Альтернативный металл
  • Багги
  • Бритпоп
  • С86
  • Христианский альтернативный рок
  • Колледж-рок
  • Поп-мечта
  • Данидин Саунд
  • Гик-рок
  • Готабилли
  • Готический рок
  • Гребо
  • Гранж
  • Инди-поп
  • Инди-рок
  • Индиэтроника
  • Промышленный камень
  • Джэнгл поп
  • Лоу-фай
  • Мэдчестер
  • Математический рок
  • Нойз-поп
  • Нойз-рок
  • Метро Пейсли 9 Чарльтон, Кэтрин. Стили рок-музыки: история . Макгроу Хилл, 2003. С. 346–47. ISBN 0-07-249555-3
    • Азеррад, Майкл. Приходи таким, какой ты есть: История Нирваны . Даблдэй, 1994. ISBN 0-385-47199-8.
    • Азеррад, Майкл. Наша группа может стать вашей жизнью: сцены из американского инди-андеграунда, 1981–1991 . Литтл Браун и компания, 2001. ISBN 0-316-78753-1.
    • Эрлевин, Стивен Томас. «Американский альтернативный рок/пост-панк». Вся музыка. Проверено 20 мая 2006 г.
    • Эрлевин, Стивен Томас. «Британский альтернативный рок». Вся музыка. Проверено 20 мая 2006 г.
    • .
    • Харрис, Джон. Брит-поп !: Крутая Британия и захватывающий упадок английского рока . Da Capo Press, 2004. ISBN 0-306-81367-X.
    • Лайонс, Джеймс. Продажа Сиэтла: представление современной городской Америки . Уолфлауэр, 2004. ISBN 1-
4-96-5.
  • Рейнольдс, Саймон. Разорви это и начни заново: постпанк 1978–1984 .